dimarts, 8 de novembre del 2011

f.c.barcelona

el membres del grup son: genis, Ian, Desiree i Vinyet.

ara es presentara Genis:
Em dic Genís i tinc 11 anys i sóc del Barça .LA meva assignatura preferida es LA E.F.De informàtica vull fer jocs a l'ordinador.
ara es presentarà Desirée:
em dic Desirée i tinc 11 anys i soc del Barça.La meva assignatura preferida es
l'alternativa i de informatica vull fer activitats a l'ordinador i coses xules.
ara es presentara Vinyet:
Em dic Vinyet i tinc 11 anys i sóc del barça. La meva assignatura preferida és alternativa. De l'assignatura de informàtica voldria fer còmics i jocs i escoltar música.
ara es presentara Ian:
hola em dic Ian i tinc 11 anys. Sóc del barça i el Madrid és tonto. La meua assignatura preferida és Educació Física. De informàtica vull fer jocs a l'EDU 365.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada